Prace na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz
zwiększenie jakości obsługi pasażerów, ożywienie regionalnego i międzyregionalnego ruchu kolejowego,
poprawa bezpieczeństwa ruchu pociągów,
skrócenie czasu podróży,
bardziej opłacalny i efektywny przewóz towarów,
rozwój gospodarczy i wzrost atrakcyjności regionów,
polepszenie ruchu pociągów w komunikacji między Polską a wschodnimi sąsiadami,
ułatwienie mieszkańcom poszczególnych województw, jak i całej Polsce Wschodniej dojazd koleją – na przykład do pracy czy szkoły,
tworzenie jednolitego ciągu kolejowego pozwoli na uruchomienie bezpośredniego połączenia kolejowego z Rzeszowa i Lublina do Siedlec, Białegostoku czy Olsztyna,
spójna i dobrze rozwinięta sieć kolejowa, która będzie impulsem do powstawania szybkich międzyregionalnych połączeń na trasach w ciągach północ – południe, np. Białystok – Kraków (Rzeszów) przez Lublin lub Olsztyn – Przemyśl, jak również połączeń pomiędzy miastami wojewódzkimi, np. między Białymstokiem a Lublinem i Rzeszowem.
Projekty "Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin-Stalowa Wola Rozwadów wraz z elektryfikacją", "Prace na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko Kamienna - Sandomierz", "Prace na linii kolejowej nr 31 na odcinku granica województwa - Czeremcha - Hajnówka", „Prace na linii kolejowej nr 32 na odcinku Białystok – Bielsk Podlaski (Lewki)", "Prace na linii kolejowej nr 52 Lewki-Hajnówka", "Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo - Olsztyn", "Prace na linii kolejowej nr 219 na odcinku Szczytno - Ełk" są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
Ta witryna używa plików cookie m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z niej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa komputerze / telefonie / tablecie. Więcej informacji w polityce prywatności. Zaakceptuj